Історія/Місія



O bag: інноваційна італійська марка, яка створила революцію в індустрії сумок


Компанія була заснована у 2009 році. Підприємець з Падуї Мікеле Занелла створив комплекти годинників, складові яких можна «комбінувати» між собою. Вже у 2010 році він представив O clock, годинник зі змінними силіконовими ремінцями та циферблатами, в Salone del Mobile в Мілані. 


Яскраві, «веселі» і доступні за вартістю - за дуже короткий час вони стали світовим хітом. Успіх O clock підштовхнув творчого італійського бізнесмена замислитись над створенням інших аксесуарів з такою ж комбінацією ДНК, як і у годинників. 


Як наслідок, у 2012 році компанія випустила O bag - сумку з матеріалу XL Extralight®, яка з легкістю комбінується, як і O clock. 

Можливо поєднувати корпус, ручки, підкладки, а також манжети, виготовлені з різних матеріалів: від шерсті до штучного хутра, щоб зробити сумку ще більш унікальною і привабливою. O bag відразу ж став культом. Було продано понад 6 мільйонів одиниць продукції, а оборот компанії сягнув 25 мільйонів євро лише за один рік. 


Кастомізація стала фірмовим знаком компанії. Незабаром творці бренду почали розробляти нові моделі та форми сумок, годинників, а також багато інших виробів. 

Разом з сумками та годинниками, що комбінуються, O bag починає виробляти сонцезахисні окуляри O sun, гаманці O hug, взуття O shoes і O slippers, а також предмети домашнього вжитку, такі як: розумна лампа O joy і ланч-бокси O eat. Кожен продукт O bag відзначений літерою «O», що символізує три елементи, які лежать в основі філософії бренду: ONE, ORIGINAL, OWN. 


Вироби O bag на 100% орієнтовані на створення індивідуальних образів, тож всі продукти виходять ексклюзивними й незвичайними. Ця філософія означає, що клієнт O bag стає частиною творчого процесу. Створюючи свою особисту комбінацію, покупець ще більше підкреслює унікальність і оригінальність, які є відмінною рисою бренду. 



Місія


Успіх O bag заснований на таких цінностях, як: простота, екологічна стійкість, командний дух, дружба, сім'я, турбота про навколишнє середовище. Молодіжна, динамічна компанія, що була заснована в Італії, наразі є компанією міжнародного масштабу, з акцентом на дослідження, розробки, інновації та дизайн. 

O bag вірить в підтримку свого регіону Венето й активно розвивається у всьому світі. Завдяки підходу, орієнтованому на майбутнє, O bag швидко виявляє тенденції та розвиває їх зі своєю молодою, талановитою командою. Важливість командного духу втілена в наполегливому і настільки ж молодому управлінні, яке прагне зробити O bag стандартом для італійського і міжнародного бізнесу і роздрібної торгівлі, від створення продукту до його розповсюдження та обслуговування клієнтів. З 2012 року O bag бере участь у розвитку роздрібної торгівлі по всьому світу. 





Сьогодні O bag представлений більше ніж в 50 країнах, з мережею понад 400 фірмових або франчайзингових магазинів, а також з широким оптовим покриттям більш ніж в 500 мультибрендових магазинах. Концепція магазину заснована на простому, чистому, оптимізованому просторі, що відображає філософію бренду і розширює можливості продукту, а також пропонує покупцям кращий досвід покупок. 

Магазини можна знайти в торгових центрах найжвавіших міст у світі: Рим, Венеція, Барселона, Париж, Варшава, Брюссель, Відень, Київ, Майамі, Монреаль, Маніла, Делі, Йоганнесбург, Сантьяго-де-Чилі, Плайя-дель-Кармен і Китай, з 20 магазинами в Пекіні, Шанхаї і Ченду.